Powered By Blogger

piątek, 6 maja 2011

Yoo .

Siema!
 Ja kiszę się przed kompem, i mam zamiar zaraz ruszyć dupę i iść trochę pobiegać. Tylko narazie mnie brzuch boli, po częście przez moją duużą porcję płatków. Słucham Sobie Rotten Bark - I Got You On My Own - pokochałam ich !
 Dzisiaj sobie też pooglądałam filmiki z udziałem chłopaków z Rotten Bark i powalił mnie tekst Dropsa - wokalisty " Ewa, Ewa ... jest Farna " i ich zaciesz po tym. Hah. Wielbię.




Dzisiaj dzień jak codzień. Naszczęscie znowu mam neta. Bo wczoraj mi odcieli.
 Poprawiałam się dzisiaj z matmy, oczywiście to jest pewne że nie poprawiłam bo dała inne zadania niż były na spr. Ale i tak miałam fuksa. Hah. Miałam kartkę wyrwaną ze środka zeszytu i napisałam sobie na 2 kartkach ołówkiem - naszczęście - różne wzory i przykłady z tego działu a kurdę matematyczka przychodzi i podaje nam kartki i mówi żebyśmy rozwiązania pisali na swojej kartce, to ja kurdę szybko pożyczyłam gumkę i ścieram, i  chłopak jeden ze mnie wtedy miał ubaw no i koleżanka która też poprawiała ze mną ten spr. Całe szczęście pisałyśmy to w sali komputerowej bo p. od matmy miała zajęcia techniczne z II kl. I siedziałam za ławkami dyrektora. I szczęście że pani pomagała innym to chyab tego niezauważyła.
W bibliotece zostałam posiniaczona czyli i napadnięta przez mojego kolegę mktóremu powiedziałam że ma świński ryj, no prawie tak. Dokładnie to że ma charakterystyczny nos jak dla świni - miałam do porównania uluotkę.

" Ewa, Ewa jest ..  Farna! " - love it! Cytat dnia! ;D
Ja już kończę, i niedłuo postaram się Wam pokazać spódnice przed i po przeróbce wykonania mojej mamy. 
To ja lecę, trzymajcie się!

2 komentarze:

  1. ' uważam ,że dziewczyna ma kawał głosu' :) haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ich. Ale z tym " Ewa... Ewa jets Farna to pojechał " :D

    OdpowiedzUsuń