poniedziałek, 30 maja 2011

; ]

 Uh. Ale ja dawno do Was pisałam. A wszystko przez to że musiałam potwierdzić adres e-mail ale mi się nie chciało, dlatego zmieniłam go na ten aktualny.
Dzisiaj masakryczny dzień, na 9.00 do kościoła za okazjii dnia patrona szkoły, następnie przemarsz do szkoły i akademia. Myślałam że niewysiedze, ale dałam radę. Dupa i plecy bolą mnie do teraz.
 A wczoraj byłam na giełdzie i w galeri handlowej. I kupiłam sobie sukienkę i buty na wesele które już w tą sobote. Do wczoraj nie chciało mi sie iść ale teraz śmiało mogę iść, jak mam w czym. Sukeinka b. fajna, jak dlamnie. Zreszą gdyby było inaczej dto bym jej nie kupywała. Oczywiścię nie zakupami pochale ale to dopiero po weselu.
Hu... Wreszcie już tlyko zostało kilka minut i końec pojedybnku na gliterach, i dzięki moim głosom pojedynek ten jest na pierwszym miejscu " Gorące pojedynki " . Ale niedługo koniec, i już nie bawie się w to gówno.
 Niedawno co skończyłam 18 odcinek TVD i kurczę jestem przerażona. I nie chce teraz oglądać następnego odcinka bo boję się przebiegu całej akcji. A konkretnie co się stanie, bo Elena wyciągneła to coś z drzewa dębiego z serca Eljiaha, któro może zabić pierwotnego. A ona głupia to wyciągneła!

No nic obejrze, to się więcej dowiem.
A no i wkońcu też zaczełam czytaj, a araczej już kończę PAmiętniki Wampirów : Walka.
II część, pierwszej części nie przeczytałam ale to kwestai czasu.

Dobra ja kończe, czykutka zaczyna mnie dusić.
Pionaa!

2 komentarze: