poniedziałek, 2 maja 2011

Rotten Bark

Siemka, dzisiaj jestem w dobrym humorze wyjątkowo. Chociaż dzień wyjątkowo nudny, nie mam co ze spbą zrobić, więc zogoniłam siostrę z kompa, powiedziałam że tylko na chwilkę bo zaraz pójdę ogladać Hotel 52. I pójdę ale nie zaraz tylko o 17.45 ; ]
 Wczoraj ostatni półfinał MBtM i przeszedł zepół Rotten Bark! Yeah! Chociaż liczyłam też na Tomka Cebo ale mam nadzieję że on dostanie dziką kartę.  I dzisiaj poszperałam na yt i znalazłam 2 zarąbiste teledyski i piosenki z którymi wystąpili na castingach i w półfinale.
Piosenka  z castingów, cudna.  I koleś w teledysky jest mega! Ten co jest od samego początku , że tak powiem " inny " . Myślę że bym się znim dogadała. Haha! I o ile się nie mylę to jest to Drops - wokalista zespołu.


Fajna! Chociaż teledysku toch nie rozumiem.



 Dzisiaj wolne na szczęście, i jutro też ! ; D Zaraz będe musiała troche ogarnąć dom, i zabieram się za oglądanie 2 odcinka 2 serii Pamiętniki Wampirów. I mam nadzieje że Roksana wypożyczy mi u sb w bibliotece księżke , I część Pamiętników albo 4 część Akademi . ; ] Hah, coś zadużo cyferek się w tym fragmencie pojawiło ;  )
 Niedługo też pójdę pobiegac z moim Kusiem! { czyt. Dżeki } Ostatnio bardzo wziełam się za siebie, staram sie biegać codziennie i jeść mnie. Ale niestety to drugie wychodzi mi mniej. Wiecie ? W moim przypadku jest tak że lepiej sie nie odchudzać, nie mam silnej woli. Jak się nie odchudzałam jadłam mniej niż od kiedy się odchudzam. Więc skupię się bardziej na bieganiu niż na mniej jedzeniu ; )
 No prowdopodobnie niedługo z klasą pojedziemy do aqua parku więc trzeba sgubić brzuszek.  ;)
Dobra kończę. Piona!

3 komentarze:

  1. Dobry jest ten gościun z teledysku King of the disco! Heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Rotten Bark a tak ze ich piosenki <333

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ten z king of the disco to jest dropsik właśnie <3333333333333333 love rotten bark i dropsik :33333

    OdpowiedzUsuń