sobota, 29 stycznia 2011

Czee ;p

Postanowiłam napisać post bo dawno pisałam, i z powodu że już w poniedziałek 31 idę do  szkoły rzadko będą nowe posty, raz lub 2 razy na tydzień + weekend. Ale ten post powstał bo chciałabym wam pokazać piosenke w której sie zakochałam... Moja miłość do niej już pare dni trwa ale postanowiłam napisać o piosence dopiero teraz bo akurat teraz nie mam o czym innym pisać. To tak... wątpie żeby piosenka spodobała się wszystkim, bo piosenka nosi tytół " Edward Cullen Song " no właście... Ale napoczątku powstania tego bloga to miał być blog m.in. o zmierzchu więc i trochę ze zmerzchu tu wstawiam ;)  

Piosenka wg mnie jest świetna. Bo jak już wiecie ubustwiam Sagę Zmierzch. I z tego miejsca chciałabym podziękować Kluusi z glitery.pl za pokazanie mi tej piosenki ;) Moje nowe uzależnienie. Piszcie co sądzicie  tej piosence. Wkońcu niekażdemu ona się spodoba ;] Ah... i to wideoo...
" I wanna be Edward Cullen "

czwartek, 27 stycznia 2011

Zakupy ;]

Dzisiaj i wczoraj byłam na zakupach. Wczoraj kupiłam sobie buty na wesele. Może wstawie zdjęcia jak będzie mi się chciało. No i wczoraj też tak gdzieś o 18.30 poszłam jak już wspominałam we wcześniejszych postach na chydrofornię. I z góry na workach zjedżałyśmy ;D strasznie zmarzłam.

No a dzisiaj byłam zamuwić meble do pokoju, wczoraj sobie upatrzyłam takie nawet fajne ale dzisiaj ich już nie było, ale wzamian inne sobie wypatrzyłam ;) No ale jednak mogłabym zostać w domu. Hah... jak chciałam usiąść na kanapie w sklepie to zobaczyłam pracownika  tego sklepu, no i akurat wtedy jak zgiełam nogi i miałam siadać. Jak zobaczyłam że ktoś się zbliża tak z 2 sekundy bez róchu stałam ;D No i coś tam do mnie gadał i sie ze mnie śmiał . No a potem jak byliśmy w biurze zamówienie złożyć to przypomniało mi się coś [ a mianowicie  jak wczoraj jak byłam w esdechu. Szłam przed starszą siostrą i ta coś do mnie zaczeła sapać żebym szybciej szła a ja już na nią wkurzona  odwróciłam się z taką kwaśną miną ale okazało się że ona idzie po mojej drugiej stronie i popatrzyłam się tak na jakąś babe. ;/ Taki face to fece czyt. fejs tu fejs ;P Strasznie się potem śmiałyśmy. ] no i bardzo chciało mi się w tym biurze śmiać. No a potem po takie inne rzeczy do pokoju poszłyśmy i tam też siostre powkurzałam.  Bo nie wiem czy wiecie ale to moje małe hobby.
No to dzięki, jeśli przyczytałeś/łaś/łoś ten mój post.
Aha. I jutro postaram się pokazać wam te buty, hah... zrobię im zdjęcie kamerką. ;D

EDIT:  No i macie zdjęcia moich nowych butów bo dużo ( jak na mojego bloga ) chciało. Zdjęcie nie jest jakieś takie profesjonalne bo robiłam je z kamerki. Tak wiem szaleństwo ;D Bo ja sama do komórki nie mam kbla USB i musiałbym przesyłać je na inny telefon, no lub tamtym telefeonem zrobić ale nie jestem pewna czy siostra by mi pozwliła i wg.



No i tak one się prezentują. Chciałam sobie kupić inne, podobne tylko z wyższym obcasem i odsłoniętymi palcami ale mama się nie zgodziła na tamte. ;( No cóż niektórzy już tak mają... np. jaa ;( A no i sory za jakość, wiecie kamerka, no i źle mi było ją ustawiać.

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Czee ;*

Dzisiaj kolejny nudny dzień ferii... Ale mam nadzieje że w najbliższych dniach wybiorę się wieczorkiem z siostrą i jej koleżanką na górke zjedźać na workach... ;D Już się nie mogę doczekać. No ale nie o tym chciałam napisać. Chciałam napisać o ... Albo najpierw pytanie.

Widzieliście w sobote program " Się kręci " ? No i tam była niby premiera Och, Karol 2 . Wypowiadała się między innymi Anna Mucha i zapytana przez podajrze Rocka o to czy ma na sobie futro sztuczne odpowiedziała coś typu : No co ty pewnie ze nie, ludzie nie kupujcie sztucznych futer bo... coś tam coś tam. No i z tego co wynikało z jej wypowiedzi wynika że ona jest ZA zabijaniem zwierząt , fok dla futra! Co wy o tym myślicie? Podzielcie się waszą opinią.

niedziela, 23 stycznia 2011

Hej ;P

Większość dzisiejszego dnia spedziłam na dworze i w gościach. Po kościele pojechałam z rodzinką na łyżwy, albo przynajmniej miałam na łyżwach jeździć ale długo odśnieżali lodowisko, więc pojechaliśmy na zakupy. Ale oczywiście zakup produktów spożywczych ; D No a potem zróciliśmy i było bardzo dużo osób więc zrezygnowałam z jazdy, a raczej nauki jazdy na łyżwach i wg tam większa większość umiała jeździć na łyżwach. No a ja taki odrzutek bym tam weszła i siniaków sobie nabiła. Ale na łyżwy prawdopodobnie jeszcze sie wybiorę na tygodniu, puki mam ferie trzeba korzystać. No a potem jeszcze pojechałamz rodzicami  i siostrą do mojego brata ciotecznego. No ja sie wynudziłam, i pośmiałam jak mój siostrzeniec na moją siostre mówił " dzidzi " . Takie małe a mądre... No ale już tylko tydzień. I zacznie się ;/

Już brakuje mi pomysłów na kolejne posty, nie wiem jaki tytół was może zainteresować. Ale cała noc przedemną ;)

piątek, 21 stycznia 2011

Hejka!

No hej. Nie wiem o czym pisać więc zaczne od tego że za każdy komentarz na tym blogu osoba mająca  konto na gliterach ( A osoba nie mająca http://www.glitery.pl/polecam,patiiiPxd ) zostanie zapisana w loterii o 10* lub jeśli będzie dużo komentarzy to o 20*. [ Jeśli razem będzie ponad 100 komentarze nagroda będzie wynosiłą 50*, 20* i 5* ;) ]
Za 1 komentarz 1 los!
Dasz 2 komentarze masz 2 losy . itd.


PROMOCJA!
Dasz 3 komentarze masz 3+1 los.
Dasz 4 komentarze masz 4+1 los. itd.
Ale komentarze muszą być pod różnymi postami!! Inaczej promocja nie będzie obowiązywać.

No chce poprostu rozruszać ten mój blog ^^ . No to w  komentarzu pod tym postem dajecie swój pierwszy nick na gliterach i potem na gliterach jeszcze piszecie np. " Dałam 2 komentarze i poproszę 2 losy w loteri o 10* -20 * " . No to wszystko. Każdy masz szanse. Postów jest chyba 12 czy nawet więcej więc możesz wykupić nawet 12 losów. ;)
No właśnie ja tu dalej gady gadu a niepodałam linku do mojego konta . A oto ono :
http://galeria.glitery.pl/profil-patiiiPxd

A no i losowanie odbędzie się prawdopodobnie 14 lutego w walentynki, jak zapisana będzie 1 osoba w tej loteri to jedna osoba to ta osoaba dostanie 10*


Tymczasowo zapisanych zapisuję tu :
TomZiom, 5x emgi, 2x czerii ,

czwartek, 20 stycznia 2011

Hejka!

Piszę, troche późnoe ale zawsze coś. Zaraz wyłanczam komp i idę na CSI bo chyba jest w czwartki prawda? No a potem spać. Łaa... ale miałam sen dzisiaj no a raczej wczoraj w nocy. No śniło mi się że z moim kochaniem się na zagrodzie bawiłam - czytaj z psem. No i na wjazd zajechał biały bus no i sie na mnie czaili chcieli mnie porwać, ale potem szybko sie zbudziłam i długo zasną nie mogłam więc sama na trzeźwo wymyśliła dobre zakończenie dla tego mojego dennego snu i tak sasnełam. To jest mój sposób na zły sen. A wierzcie mi u mnie jets o częste zjwisko. No albo czasem mi się śni że mnie coś goni no a ja zamykam drzwi i jak chce zacząć piszczeć to głos mi zabiera i tak sie burze. To jest straszne. ;x No a wam coś się wczorajszej nocy śniło? A może tej nozy wam się coś przyśni. Zapraszam do komentarzy ;)
No ja mykam. Paaa!

środa, 19 stycznia 2011

Spodnie!

Hej. Piszę do was z prośbą. Ta prośba to : Napiszcie co myślicie o tych spodniach z podwyższonym stanem które widzicie niżej.





No bo one mi się bardzo podobają! I chciałbym sobie takie kupić. Już prawie bym je miała bo byłam na zakupach przed świętami ale mama kazała mi poczekać na kase ze świąt. No i po świętach byłam w tym sklapie co je widziałam ale mojego rozmiaru już nie było ;/ Była sama 40.
Niewiem, jakoś tak mi się bardzo podobają. Podobają mi się też spódnice i spodenki z podwyższonym stanem, ale tylko dżinsowe.  No o spodnie w oko mi wpadły.No i myślę że teraz już dowieźli lub w innym sklepie je znajdę. No ale napiszcie co o nich sądzicie, chce znać zdanie innych.
Jak sie nie podoba to też pisz. Wkońcu możemy mieć inne style ;)

wtorek, 18 stycznia 2011

Podpisz petycje!

Dopiero cio na gliterach znalazłam profil dziewczyny która miała w notce linki do podpisania petycji. Ja już podpisałam, teraz liczę na cb! Jeśli ci się nie chce kliknąć to zobacz w chyba 2 linkach są też filmiki obejrzyj, ja jak to obejrzałam normalnie tak mi łzy do oczu nalazły. To jest straszne! Wystarczy że podpiszesz petycje.
http://www.dogmeat.org/
http://www.kutsu.ee/stopkillingdogs/
http://www.ptroa.co.il/petition/#polish

Podpisz! Ja podpisywałam je kilka razy ciągle innym e-mailem, wierzcie mi mam ich po dziurki w nosie.

No i jeszcze kliknij tu
http://www.pustamiska.pl/ - tutaj możesz klikać codziennie.

Nie bądź obojętny, a wiecie co? Bardzo chciałabym  zobaczyć jak ci ludzie co kastrują zwierzęta sami byli kastrowani. To powinno być karalne! Piszcie co o tym sądzicie.

Stronki!

No piszę do was kolejny raz, ale tym razem chcę podać pare stronek do aktywy. Uwaga! Byłam tak wspaniałomyślna i napisałam te które podały mi inne osoby np. z lotki czy z ofert na glitery.pl . Te strony to
http://www.moblo.pl/
http://www.odpowie.pl/
http://www.wykop.pl/
http://www.poszkole.pl/
i inne strony znane wam np. te na których macie konta chociażby http://www.naszaklasa.pl/
chociaż z nk to różniebywa.  No to sa tylko niektóre a jak mi się jakaś przypomnie albo znajdę to dopisze|!

Witam po 3dniowej przerwie.

Mój pierwszy post po chyba 3 dniowej przerwie. Wczoraj i przed wczoraj nie chciało mi się rano, a po południu byłam u mojej sis a raczej kuzynki i nocke tam spędziłam. No i pokazałam jej emo blog martynki i była beka! No bo jeszcze na wrzucie jej nagrań posłuchałyśmy ; D No a więc od jutra lub od dzisiaj wieczór zaczne jakiś ciekawsze posty pisać, albo przynajmniej postaram się. No bo wkońcu feire mam. A no właśnie wspominałam już o ty? Jak nie to MAM FERIE!  A jeśli tak to odświerzam ci pamięć ;) No to tak bardzo się nudzę więc myśle że jeszcze napisze dzisiaj. A teraz siedze na gliterach : nie kojarzysz strony to wejdź tu :
http://www.glitery.pl/polecam,patiiiPxd

no i też na stardolu troszke poklikuje. Łaa ale mi tam zarosło. A link na moje konto to :
http://www.stardoll.com/member/MissPatusia0708

Proszę! Zapraszać i pisać! No to narazie tyle. Narazie! [ Ajć! - haha, soOsna - z bloga emo martynki ; D ]

piątek, 14 stycznia 2011

Imiona Emo Girls

A teraz podam pare nazwis emo lasek. 

1. Lauren Cyrus
2. Lexi Cyrus
3. Brittany Kramer
4. Vanna Venom
5. Brookelle Bones
6. Ali Barone
7. Audrey Kitching
8. Hannah Beth
9. Lexi Lush
10. Katie Babyfayce
11. Kirby Carnage
12. Dakota Rose
13. Jac Wanek
14. Izzy Hilton
15. Dani Gore
16. Abby Tulo
17. Ashface
18. Zoe Kimball
19. Dolly Diamond
20. Hannah Dropkick
21. Hilary Haiwire
22. Elsie Enchanted
23. Clementine Suicide
24. Taylor Parks
25. Barbie Beatdown
26. Paige Kessler
27. Abby Sue

Imiona ( kartonowu stworek )

Wiele osób nie wie jak nazywa się np. kartonowy stworek i niektórzy na glitery.pl za ich imiona chcą jakieś ** lub ocenki. Na moim profilu patiiiPxd ( mój pierwszy nick ) też możecie kupić jeśli chcecie za oceny. A na tym moim blogu nazwy te będą za darmo .
Ps - zdjęcia dodam potem bo narzei nie chcę mi się.

Kartonowy stworek : DANBO
Imię chomiczka: HILDEZART
Dziewczynka pod wodą - ALICE IN WATERLAND
Niebieskie ciastko - COOKIE MONSTER
Brązowy stworek - DOMOKUN

No to narazie tyle. Ale pamiętaj jak skorzystasz z mojego bloga to komentarz napisz!

Po choince .

Witam! Jestem ale czuje się strasznie, a nawe nic mnie nie boli. Wczoraj na choince moja kjuzin poznała mnie z takim chłopakiem a dzisiaj jego nk zobaczyłam ;/ Ale zmieniam temat. Choinka ogólnie może być. Planowałam być do 20 ale Anka długo nie przyjedżała - pizza. No a potem posżłam jeszcze tańczyć i tak zeszła jakaś godzina ;) Dzisiaj w szkole było troche nudno, ale ostatnia lekcja była najszczęśliwszą lekcją a raczej najszczęśliwszą ponieważ jej dzwonek oznaczający przerwę zadzwonił! I tak oto zaczeły się ferie ;) No tylko źle jest bo śnieg topnieje ;( Może jeszcze napada ;) No to  ten post kończę ale dzisiaj obawiam się że nie skończy się na dwóch czy trzech postach. Chce blog jakos rozwinąć więc wiecie. No to narazie!

czwartek, 13 stycznia 2011

Cześć. Jestem, ale za pare minut mnie nie będzie bo ide na choinke ;) Bardzo ale to bardzo mi się nie chce. No ale zapłaciłam już za pizze to idę. Czyli żadnych dodatkowych notek z dodatkami nie będzie dzisiaj ale postaram si wam to jutro nadrobić. A mianowicie dodam pare nowych instrukcji i podam strony do darmowej aktywy ;)

środa, 12 stycznia 2011

Instrukcje!

1. Jak zrobić ruchomy baner w pchotoscape ? 
1. Wejdź w PhotoScape ,a napsępnie kliknij na `Edytor` 
2. Zrób dwa / trzy banery z których ma się składać ruchomy baner ,
3. Zapisz banery .
4. Potem wejdź w  PhotoScape > AniGif
5. Przesuń do środka oba banery i zapisz.
6. Następnie wejdź na otofotki.pl i wgraj ruchomy baner .
7. Potem kliknij na 1 miniaturkę , powinien ci sie wyświetlić twój baner . 
8 . Kopiujesz go , wklejasz do notki i gotowe .



2. Jak zrobić większy gliter i bez podpisu bez aktywy lub wykupionego dodatku ? 
1. Potrzebne nam do tego konto które ma wykupione dany dodatek np. Większe glitery .
2. Wchodzimy na to konto .
3. Wgrywamy fotkę którą chcemy mieć na swoim innym koncie .
4. Gdy się nam wyświetli akceptujemy ale nie dodajemy do albumu . 
5. Przechodzimy na konto na którym chcemy mieć tą fotkę . 
6. Akceptujemy .
7. Publikujemy fotkę i włala . Gotowe . 

Przydało ci sie ? Jak tak to napisz komentarz ;) W komentarzach piszcie co chcielibyście wiedzieć. Może będe umiała pomóc więc podajcie też wasze pierwsze nicki na glitery ;)

Emotikony

Ha! Jestem znowu. Raptem pare minut mineło i już nowy post jest. No ale jak wspominała teraz będzie coś przydatnego, a mianowicie dla gliterowiczów. Bo tak wstawię teraz emotikony. Nie wszytscy wiedzą jak je wstawiać a ja napisze jak to zrobić. Ale Stop! Bierzesz ? Piszesz o tym ; )
Poprostu wstawiasz którenś z tych tekstów do komentarza :
 |serducho|
 |serduszko|
 |kwiatek|
 |jezyk2|
 
|roza|
 
|smutny2|
 |krzywy|
 |milosc|
 |peace|
 |tort|
 |prezent|
 |slonko|
 |bukiet|
 |usta|
 |soczek|
 |wc|
 |pomocy|
 |list|

Następny post będzie poświęcony instrukcjii jak robić duże glitery na koncie bez aktywy.
Hej! To znowu ja. Kolejny dzień dobiega końca więc i ja zaczynam się do pisania postu. To tak myślę że dzisiaj jeszcze napiszę kolejny wpis ale tym razem z czymś bardziej przydatnym niż moje zminimalizowane życie. No napiszę o ile przywróce ten blog do porządku. Bo jakoś się nie mogę w nim odnaleść.
Ah. Tak miałam bilans ogólnie było całkiem, całkiem bo mnie wcześniej wypuścili bo wypadło na to że weszłąm do gabinetu wraz z dzwonkiem na długą przerwe. No a tak się składa że też na obiad iść musiałam. ;) Los się do mnie uśmiechną. No ale bardzo mnie zasmucił fakt gdy dowiedziałam się że zamiast religi informatykę bedziemy mieś. Nienawidzę jej. Ale za to mam nadzieję że uda mi się uprosić rodziców abym mogła jutro na 2 lekcje pójść. Żeby tak mi informatyka przepadła. No ok. na tym kończę. I myślę że dzisiaj napiszę o np. jakichś dodatkach albo czymś takim o gliterach. No to dzięki i paa ;)

wtorek, 11 stycznia 2011

Tak jest!! Mój pierszy wpis. Nic ciekawego w nim nie napisze bo nuda mnie ogarneła i nie chce mi się za bardzo. No i jeszcze czkawka mnie dusi. ;/ No a tak poza tym to musze mame zaraz lecieć powadomić o bilansie. Taak, też go nielubię. No ale mus to mus. Postaram się jutro troche napisać o czymś ciekawym, może nie dla wszytskich, dla mnie ciekawym bo jestem użytkownikiem glitery.pl . Niebyłeś zrajestruj się koniecznie. Ale wdziecznanym była aby przez ten link : http://www.glitery.pl/polecam,patiiiPxd . Uuuu dziękuje z góry kochana/ny jesteś ; ** . N i tak na koniec mój ulubiony kawał z którego zawsze się rychole ;D
Przychodzi baba do lekarza z bronami w plecach. A lekarz na to
- Ożesz!
Haha ;D I lovet! ;P

No to lecę jak to mówi moja "  Life is brutal! "