niedziela, 27 marca 2011

; )

Czee . ; *
Nudnawo mi. Siedzę na gliterach i podśpiewuje radio hello.
Zrobiłam lotke na gliterach o 40* i 100x10 więc jeśli ktoś ma konto to zapraszam. Za zgłoszenie jakby co 1*, 10 na prf. lub 10x10 [ jedna z tych rzeczy ] .


http://www.glitery.pl/polecam,patiiiPxd


Wkurzona jestem troche bo wkurzają mnie niektóre osoby z gliterów.
Kurde pokłuciłam się z jedną dziewczyna i ona napisała o mnie notke i pisała że kto mi na 1 na profil to dostanie 2* i dwie osoby skorzystały. Dziewczyna po pewnym czasie przeprosiła a jedna z tych osób które dały mi 1 na prf. oskarrza mnie o kradzież konta swojej koleżanki. To jest chore! W jakim celu niby miałabym to zrobić?! I po co mi ono skoro mam swoje konot z którego jestem zadowolona i jest rozkręcone i wg. Nie rozumiem osób które oskarrzają bez podstawnie.

Wielkie dzięki osobom które mimo że mnie nie znały  były po mojej stronie, poparły moją notke [ którą napisałam na gliterach ] i niektóre nawet odwarzyły się do niej napisać " Co ona ci zrobiła ... ? itp. "
Dziękuje wam jeszcze raz!

W piątek oglądałam płyte z wesela z  19.02. 2011 . U Kamila.
Naszczęście nie było mnie baaardzo dużo widać. I naszczęście też nie wyszłam tak niekorzystanie jak myślałam. Zawsze boje się kamery, aparatów , fleszy. Jestem bardzo niefotogeniczna. I jeszcze kiedy wiem że zdjęcia czy widea oglądać będzie mnóstwo ludzi ... to jest nie do zniesienia. ; /



A niedawno pożyczyłam od koleżanki Naty V część Domu Nocy " Osaczona " . Jest cudna! Chociaż po przeczytaniu " Szeptem " nie jest już taka zawalista jak myślałam na początku. Ale mimo to nadal z niecierpliwością czekam na VI część " Kuszona " którą w księgarniach będzie można znaleść już niedługo.

Dobra, kończe. A na koniec piosenka. Zupełnie nie moja bajka to pisenka to bardziej typ hip hopu , rapu. Nie jestem do końca pewna jaki to gatunek. Ale chyba hip - hop.
Kiedyś mi się podobała ale zapomniałam o niej, dzisiaj znowu przypomniała mi się. ;  )




Ok. Lecę .  Paa. ; *

poniedziałek, 21 marca 2011

;*

Cześć Wam! Właśnie niedawno co skończyłam czytać 22 rozdział książki " Szeptem " i ona jest boska! Tylko że nie mogę, nie wytrzymam! Muszę wiedzieć kim był facet w kominiarce?! Tak więc jak ktoś czytał " Szeptem " To była bym była wdzięczna jakby ktoś napisał mi odpowiedź w komentarzu. Z góry dzięki.
Dzisiaj też pożyczyłam od koleżanki Naty książke " Osaczona " 5 część Domu Nocy. I bardzo się  z tego powodu cieszę. Skończe Szeptem i Osaczoną to zaczen czytaj po raz drugi Zmierzch.
W szkole dzisiaj... jakoś wyjątkowo nie było tak źle. Szybko lekcje mineły. I niestety nie poszłam na wagary. Miałam z kumpelami iść ale jednak zrezygnowałam bo bałam się reakcjii rodziców gdyby się o tym dowiedzieli. Byłam świetkiem takiej sytuacji i... nie kończe nawet... ; )

No ale 21. 03 - pierwszy dzieć wiosny więc i pierwszy dzień mojego odchudzania. Hah. Wętpie żeby mi się udało schudnąć ale spróbuje. W gazecie czytałam jak taka dzieczyna sie odchudzała i pisała że wybrała sobie jeden dzień w tygodniu i w tym mogła jeść słodycze, więc postanowiłam że co 2 tygodnie i ja sobie będe robiła taki dzień. I wg. w piątek Gabi chce żebyśmy na czpisy poszły ale zobaczę.
Z matmy dostałam dzisiaj 2. Yeah! Myślałam że 1 będzie, bo całkowicie nie rozumiałam tematu. Równania i nierówności. Straszne.

Zrobiłam nowy nagłowek. Podoba się ? Jest troche zaduży ale w wolnym czasie zmniejsze go.
Ok. Miałam też napisać o czymś, a raczej o kimś innym ale nie chce mi się. Kiedy indziej.
Ja lecę na Pierwszą  miłość i odrabiać lekcje. Paa ;*

sobota, 19 marca 2011

Witajcie!

W tym poście wstawie pare piosenek które wpdały mi w ucho. Dlaczego o piosenkach ?! Bo u mnie jakoś przez ostatnie pare dni mało się dzieje więc i nie mam o czym do Was pisać.
Piosenki może nie są jakimiś hitami ale np. mi w ucho wpadają.

1. Enej - Radio Hello


Piosenka bardzo mi w ucho wpadła. Może nie jest typem muzyki której się aktualnie słucha ale niektórym naprawdę się podoba. M.in. mnie. Piosenke usłyszłaam pierwszy raz  w " Must Be The Music " .

2. Bruno Mars - Granade



Usłyszłałam w esce i mi się bardzo podoba. Najbardziej początek i " Fizikal " cudo! ; D


3. Tomasz Dolski - " Kwałek z Piraci z Karaibów " - skrzypce


Nie jest to piosenka ale naprawdę świetny występ skrzypka. Nigdy nie lubiłam słuchać skrzypków ale ten występ był naprawdę boski! Również występn z " Must Be The Music "


4. Afromental - Rock&Rollin' Love



Wstawiłam cały teledysk choć Chodzi mi o Rock&Rollin [ 2 piosenke ] Ale cały teledysk wg mnie jest genialny! ; D



Dobra. Muszę lecieć. Na dzisiaj tyle a jutro postaram się jeszcze pare nutek wstawić. No i dzisiaj  " Must Be The Music " więc napewno pare występów które zwróci moją uwagę wstawie! ;)

środa, 16 marca 2011

zdobycze

Cześć Wam! W poprzednim poście wspominałam że byłam na giełdzie i do mojej szafy przybyło i sweterek i koszulke. I też pisałam że postaram się wgrać zdjęcia ich. No i się postarałam. Macie tu :



Sweterek który dzielę z siostrą.


I koszulka " mojaa "  . Z kotem sruu ?? ( cytuje siostrę Dżastę )
Dla sprostowania, wydaje mi się że to kot Rusiek z reklamy Heyah. ; D

Ok. Fajnie mam to z głowy. Dzięki za uwagę i trzymajcie się !

niedziela, 13 marca 2011

Giełda

Dzisiaj na 10.00 do kościoła a po kościele na giełde. Jestem mega zadowolona że pojechaliśmy na zakupy. Na giełdzie kupiłam sobie koszulke, wspólny z siostrą sweterek i rajstopy ze wzorem. Postaram się pokazać wam moje zdobycze. Ale to jutro albo kiedystam. Kiedy będe miała czas.
Potem jeszcze pojechaliśmy do castoramy po płytki do łazienki i oczywiście nie obyło się bez żartów z siostrą. I dziewczyny chciały żebym wtej castoramie została. Głupkii ; )

Ok. Kończę i jak wspominałam postaram się pokazać wam moje zdobycze. Pa Wam ; )

piątek, 11 marca 2011

Narty i dzień po ; )

Witajcie. Wczoraj byłam na nartach ale więcej o tym potem.
Dzisiaj natomist miałam 6 lekcji. Po lekcjach wysiadłam na przystanku pod szkołą i poszłam do Gabi.Ale już jestem. No i jaram się tym że dostałam 5+ z muzyki. Za śpiewanie. omg . Jak ja tego nienawidzę.

No to teraz o nartach. Wczoraj. 10.03.2011
Zapamiętam tą datę. Poobijałam się jak chyba nigdy.Były 3 grupy.
Zaawansowana która jeździła wcześniej i dobrz eim to wychodzi, potem osoby które nie umiały jeździć ale nauka im dobrze i szybko szła i 3 grupa osoby którym wogóle to nie wychodziło. Ja byłam w tej 3 grupie. Już za pierwszym zjazdem zaliczyłam glebę. Choć było nawet nisko ale ślisko. Ale ten upadek zapamiętam na wieki [ ja leże, 1 narta leży 2 narta stoi ] . Dziewczyny mi potem wstać pomagały. No ale tak jest jak ma się pierwszy raz narty na nogach. Przynajmniej w moim przypadku.
Naszczęście pan nauczył nas jak się wyywalać na nartach. To mi najlepiej się udawało i najlepiej wychodziło.
Bo raz jak moja kolej była na zjazd to jak się ustawiałam to niechcący narty się ześlizgneły a przedemną pare metrów jechał ktoś inny. Jakaś koleżanka z klasy. I prawie w nią wjechałam ale naszczęście moja zdolność dobrego wywalania się na stoku się przydała.

Albo jak czekałam w kolejce na swoja kolej a miałam dużo śniegu na nartach, to się zchyliłam żeby śnieg ten rękoma jakoś ztrzepać ale narty się ześlizgneły i to tyłu troche pojechałam no i kolejna gleba.
Było więcej wpadek na śniegu ale niechce mi się pisać.

Potem pod koniec już wcale nie zjedżałam bo niedość że dupa mnie bolała to i ból głowy powrócił.
Pod końec wypadu jak czekaliśmy na autobus to niektórzy jeszcze na górke w tym również i ja. I stoczyłam bitwę na śnieżki z Łobełtem.

No a dzisiaj skutki uboczne... dupa boli, nogi bolą i ramiona bolą.
Wczoraj wieczorem miałam jeszcze gorączke. Ale rano znikła, chyba.

No ok. Lecę. Trzymajcie się. ; *

poniedziałek, 7 marca 2011

; ]

Siemacie! Siedzę sobie, nudze się i słucham  Afromental - Rock&Rollin' Love . Dzisiaj mam wolne od szkoły ; D . Z powodu że w święto 3 króli u nas w szkole była taka niby akademia i licytacja. I niektórzy byli w szkole. Ja nie byłam. I z tego powodu tanten dzień odrabiamy dzisiaj.
Strasznie się nudzę. Dzisiaj.
Ale wczoraj było bardzo fajnie. Była u mnie Gabi, potem ja byłam u Gabi. Potem do domu przyszłam na " Tak to leciało " i była Roksana. Koleżanka. I się wydurniałyśmy. Oczywiście nie zabrakło śpiewania mojego i Dżasty - siostry. Ale źle się to skończyło. Akurat w tak to leciało baba wybrała " Zodiak na melanżu " hah. Ja z dżastą oczywiście śpiewamy. Dziewczyny [ znaczy Roksana i  jeszcze potem doszła Sylwa - siostra ] nas uciszały, my na to uwagi niezwracałyśmy i błąd!
Po pewnym czasie Dżasta ucichła to ja solo śpiewam. Potem zerkam na dziewczyny one się zachodzą [ czyt. śmieją ] no a ja dalej śpiewam. Potem usłysząłam jak Roksa bierze telefon do ucha i mówi : " Słyszałeś ! ? "

I to była straszne! W czasie jak my śpiewałyśmy to Roksany zadzwonił jakiś chłopak, akurat wtedy jak było najwięcej szumu. Weściee! A Sylwia mnie uciszała i mi gębe zamykała a ja na ta żeby się odemnie odczepiła. I sądze że to też ten chłopak usłuszał. Czułam się strasznie!
Ale naszczęście to był jakis mi nieznajomy chłopak. ; ]
Jedyny + .
I kolejny raz wczoraj złamałam swoje postanowienie noworoczne. Nie mogłam sie powtrzymać.
XXL Star czipsy dosłółki z Gabi. Do teho Tłix i Mars. Mniam. !
Ale już wkrótce biorę się solidie za siebie. A konkretnie 21 marca. Bo chyba wtedy wiosna sie zaczyna no nie ?! No chyba tak .


No to ja kończę. Jeśli to przeczytałaś i się nie pomóbiłaś to wielki szacun!
Pa ; *


EDIT: Zmieniłam nazwę na gliterach na : , blood on . <3  który otrzymał 53% głosów.
Dzięki wszystkim którzy mi pomogli i zagłosowali. ; *

czwartek, 3 marca 2011

Pączki

Hej Wam! Jak miną tłusty czwartek ? Ile pączków rozpracowaliście ? Ja zjadłam 4 albo 5. Nie jestem pewna. Jestem zadowolona z tego wyniku bo myślałam że zjem więcej. No pączków zjadłam niewiele ale za to nie mogłam się oprzeć i zjadłam też dzisiaj ze słodyczy : czipsy - pół paczki, pare orzeszków i krówek pare, jogurt. I teraz wcinam bułeczke maślaną. Przybyło mi troszke, narazie naszczęście efektów nie widać ;D  Ale wiosna tuż, tuż. Więc jak śnieg stopnieje to ja też biorę się za siebie i ... schudnę! ; )

Dzisiaj beznadziejny dzień. W szkole nie byłam bo byłam u okulisty. No za pół roku na kontrole dopiero. Zaleciła mi mało przesiadywać przed kompem, już mama tego dopilnuje, z daleka tv oglądać, czytaj książki na siedząco, w szkole siedzieć w 3-4 ławce, podczas pisania i czytania ( po 30 min. ) robić przerwę i pół minuty patrzeć w jeden daleki punkt, a no i mniej sms.

Nie podoba mi się to! Ale pewnie od czasu do czasu będe przestrzegać; )
Poniedziałek - wolny od szkoły! Yeah! Cała szkoła ma wolne, za to że na 3 króli u  nas w szkole były uroczystości, akademia, licytacja i takie tam. No i z tego powodu ponieziałek wolny nam zrobili ; D A z kolei czwartek na narty klasą jedziemy! ; )Zarąbiście!
Kończyć będe.
Niezapomnijcie napisać ile pączków zjedliście! ; ) I głosujcie w sondzie. Dziękuje tym którzy już zagłosowali ; )
Budziaki dla was ; *

środa, 2 marca 2011

Siemka.

Jutro nie idę do szkoły więc po necie surfuuje ; D Idę do okulisty bo podobno mam słaby wzrok. Nic, trudno ważne że jutro do szkoły nie idę i na infe iść nie muszę. Dzisiaj starsznie męczący dzień. Wróciłam do domu bo 8 lekcjach. Miałam 6 lekcji ale zostałam się na 8 lekcję żeby zaliczyć 2 kartkówki z gegry. Źle napisałam ale ważne że zaliczyłam. I kolejne kalorie. Nie mogłam się powstrzymać i zamiast wydać 2 zł na bułke wydałam je na prinsesse i 3 lizaki. kolejny raz. Nie mam silnej woli. Ale jak śnieg stopnieje to przysięgnełam sobie że schudne!
Po szkole prze prowadzałam się do nowego pokoju. Boję się, dzisiaj mam już w nim spać. Ale Justa i Rosia tak mnie wystraszyły że nie wiem czy zasnę. A mianowicie że ktoś się wtrapie to mnie w nocy albo ze klątwa z szafy wyjdzie. A ja jestem starsznie bojachliwa [ tym bardziej że w starszym pokoju miałałyśmy taką szafę że się sama otwierała w nocy najczęściej ] No właśnie. Zaraz a mianowicie o 20.00 idę przed TV i na polsat. Hah dzisiaj Walduś wraca! [ Świat wg Kiepskich jakby ktoś nie kojarzył ] No , haha!
Lecę ! I macie tu piosenkę z wcześniejszego postu ale dodaje żeby rozjaśnic troszke post.
AAA... No i jeszcze dziękuje wszytskim za głosy w sondzie.