Powered By Blogger

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Urodzinowoo ! ; D

Yo !
Łe, zjadłam już alpejskie mleczko i nie mam co żreć. ;(
Zaraz wracam do cyztania Błękintokriwstych 2 na telefonie, kocham tą ' książke ' .
Wcozraj zawalisty dzień, poprawiny, potem chwilka na festiwal i spowrotem na poprawiny. I dostała właśie alpeijskie mleczko i picollo ! ; D I wypiliśmy z gwinta z kuzynami i - kami ; DD aśnaaebaeem ! ; D Lubie nadużywać tego ' słowa ' . I potem że orkiestra też na 2 dzień była to zadedykowali miu piosenkę i cała sala śpiewała mi Sto Lat potem jeszcze innej dziewczynie. Kocham ich ! <3
A dzisiaj rano bo gdzieś ok. 10 zbudziła mnie siostra z koleżanką i też zaśpiewały mi sto Lat, kocham ich nad życiee! ;*****************************************************  Ale po co tak rano ? To ja niewiem.
Będe kończyć, na kompie nudno, pogoda - do kitu to zaraz książke cyztać będe na tel.
I dla na koniec moje ukochane piosenki zupełnie nie mój gatunek muzyczny ale ludzie czasem posłuchać czegoś innego. Teraz 2 piosenki które słucham najczęściej, nie licząć video czy manchester.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz