Powered By Blogger

piątek, 13 kwietnia 2012

:>♥

Witajcie kochani! ;***
Daawno tu byłam, ale żę jakoś tak nudno się zrobiło to postanowiłam że zajrzę... ( chociaż już bałam się że teen blog przepadnie bo zapomniałam e-maila ;/ ) przeszła mi też pewna przez głowę myśl żeby zacząć pisać regularnie, ale zobaczymy jak wyjdzie. Ostatnio wzięło mnie na pisanie różnych historii... miłosnych rzecz jasna. Może będe je tu opublikowywała ;)
U mnie nie wiele się zmieniło od ostatniego pisania ale dużo się wydarzyło...

Jutro mam do szkoły ;/ Czy to nie przesada żeby w sobote iść do szkoły ? Jak dla mnie wielka! Odpracowujemy jutro jakiś dzień maja ;/ W sumie fajnie, bo nie jestem pewna na 100% że jutro pójdę a +1 dzień wolnego w maju się przyda ;P
Zaraz się zmywam bo moja mother wróciła ;/ Niby nic ale dzisiaj zrewałam sie z 2 lekcjii i jakby co moim wytłumaczeniem miał być ból głowy czy brzucha, a ja na kompie siedze ;/ Nie przejdzie... ;/ Zaraz się kładę i symuluję chorobę. ;D
Wczoraj na wf sobie palca wybiłam ;/ Boli jak ciort ( me gusta mówienie jak moja babcia ) Ale jakoś żyję.
Założyłam konto na fb co się je lajkuje tagże też chicałabym Was serdecznie zaprosić :



Czochrałby. 

;D Dobra to ja lecę ;) Paaa ;***********


PS Jak Wam piątek 13 miną ? 
Ja jakoś dałam rade chociaż myślałam że bd cienko, 13 - mój nr. z dziennika ;/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz