Powered By Blogger

sobota, 21 kwietnia 2012

takie tam ;>

Normalnie wyszłam z wprawy ;/ Na prawdę, zwykle miałam pomysł na temat posta i wiedziałam co napisać, ale teraz... jest w każdym razie inaczej. Siedzę i nabijam tweety :D Haha, chce dobić do 200. Brakuje mi jeszcze 12, no to nakurwiam... Bhahaha. Ale zrobiłam krótką przerwę na napisanie posta.
jeszcze jakieś plus minut 2 godziny do Pamiętników z wakacji, trzeba jakoś wytrzymać;/

Jeszcze tylko w poniedziałek do szkoły i będe mogła wyluzować. 3 dni wolnego, to to co tygryski lubią najbardziej :D Ale we wtorek i tak się nie wyśpię bo na rano muszę pojechać do kościoła, bd z klasą malować płot koło kościoła, haha. Już się nie mogę doczekać :P Więc tylko w środę mi przyjdzie się porządnie wyspać bo z kolei w czwartek jadę z koleżanką na zakupy. Może w końcu coś nowego przybędzie do mojej szafy :D
Pod koniec maja mam bierzmowanie i biorę sobie na drugie imię Blanka, podobno mi pasuję. Nie koniecznie do imienia { Patrycja Blanka ... } Ale do mojej osoby, wyglądu, charakteru :D

Jakby był ktoś zainteresowany :
{ mój twitter } : https://twitter.com/#!/LeCarrotMonster

{ profil na fb - kf } : http://pl-pl.facebook.com/pages/Czochra%C5%82by/215392568566659
lajkujcieee!

No ja już tylko skuszę w bubble shotter i mykam :P

Coś dla Was :






Kilka inspiracji : więcej znajdziecie na moim profilu na fb... zapraszam do lajkowania. 


No to komu w drogę temu trampki. Trzymajcie się. Do następnego postuu ; *******************


1 komentarz:

  1. It's wonderful that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our dialogue made at this time.

    Also visit my web site; Http://1Msg.mobi/

    OdpowiedzUsuń