Powered By Blogger

wtorek, 26 kwietnia 2011

; /

Czesc ,wreszcie znalazłam czas i chcęć do napisania posta.
  Święta. święta i po śwętach. Dzisiaj ostatni dzień wolny od szkoły. ; / Niedobrze, i akurat dopiero dzisiaj przypomniało mi się żeby wyprać buty, szmaciaki do szkoły ; ] Mam nadzieję że na jutro wysechną, ale do b. prawdopodobne bo słoneczko ślicznie przygrzewa.
  Niedziela - goście, było całkiem fajnie. No i wójek przerabiałm moje imie. Jak ono brzmiało by po francusku, the Patricia czy tam czyt. de Patrisja ?! nie pamiętam za bardzo.
  Wczoraj lany poniedziałek. Byłam u babci, i miałam pojechac tylko do babci ale potem jeszcze pojechaliśmy do wujków ; / I żeby mnie się pozbyć i żebym niemarudziła żebyśmy wracali do domu to kazali mi iśc z bratem oglądać zdjęcia z wesela, szybko obejrzeliśmy i poszłam do rodziców i ... dobra nie będe zanudzać. Potem drodze powrotnej do domu prawie wg. się nie odzywałam do rodziców bo się obraziłam. Bo mieliśmy jechac tlyko an godzinkedo babci a pojechaliśmy jeszcze na niecałe 2 godz. do citki i wójka. ; /
Potem znowu z gościnę do cioci, ale naszczęście ona już mieszkała w mjej miejscowości więc poszłam sobie wreszcie do dziewczyn. I chodziłyśmy sobie po chodnziku, oczywiścię napatoczyłyśmy się na cioty z wodą i nie mając innego wyjścia musiałam przebiec przez czyjś ogródek, nic to nie dało bo i tak wyszłam na chodnik całaa mokra, potem jeszcze kolega z byłej klasy zaatakował nas i jak zwykle dostałam woda po twarzy.  A wcześniej jeszcze sobie poskałakłyśmy z dziewczynami na trampolinie. Ale neistety potem zadzwoniła siostra żebym wracała i powiadomiła mnie że psa mojego brata potrącił samochód.
Biedactwo. !! ; ( [*]
  Więc nie miałam wyboru i musiałam pujśc do domu, oczywiście nie obyło się bez śniegu i dziwnych ruchów. Kiedy to chrabąszcze wplątywealy mi się we włosy a nawet jeden usiadł mi an palcu. Ochydztwo, jak ja nie nawidze tych stworzeń. !!
  Ja już kończę, ale przedtem jeszcze chcę Was powidomić że myślę dan zawieszeniem a nawet nad usunięciem bloga. Jeszcze pomyślę zastnowie sie spokojnie nad tym.
  To lecę . paa. Pinaa!

1 komentarz:

  1. Wszystkie zamowienia, ktore mam do wykonania oczywiscie wykonam :)

    OdpowiedzUsuń