Powered By Blogger

sobota, 30 kwietnia 2011

Baner

Hejo !
  Strasznie się nudzę, więc siedze na gliterach, demotach i zapytaj i wcina sernik . Mmmm. Dom posprzątany więc mam wolna chwile. Właśnie skończyłam banery na glitery i nie wiem któren wstawiać do notek na gliterach. Więc mam nadzieję że mi pomożecie.
Banery są b. podobne, bo mają takie same pngs.








Naprawde nie mam pojęcia któren wybrać, wszytskie są b. podobne jak dla mnie. Może niektórzy się an tym bardziej znają, albo interesują się grafiką komputerową więc różnice dostrzegają gołym okiem.
Nie wiem czy lepsze są takie typu 1 i 2 czy raczej 3.
Pngs w każdym jest taki sam, bo ten mi wpadł w oko.

To na ten temat Koniec.

Miałam usuwać blog, ale się rozmysliłam. Bedę czasem pisała ale rzadko, bo troche czasu na bloggerze spedziłam i nie chcę aby czas ten poszedł na marnę. Myślę że za pare lat miło będzie poczytać swoje własne wypociny z przed pary laty .


I sernik dla Was ! ; )
Lecę, See you ! ; }

1 komentarz:

  1. Lubię tą piosenke - lotto - haha! 1 i 2 baner jest fajny.

    OdpowiedzUsuń