Powered By Blogger

czwartek, 10 lutego 2011

;*

Cześć wam !
No wydaje mi się że z powodu że nie miałam neta troszke zaniedbałam blog i dlategoż to powstał ten post. Który powstaje raz drugi... Bo za pierwszym razem jak już prawie skończyłam pisać post to coś nie tak kliknełam i sie strona odświerzyła . ;x
Post jest o tematyce : Muzyka.
Dzisiaj na YT znalazłam bardzo fajna piosenke a oto ona :

DJ Earworm - United State of Pop 2009 (Blame It on the Pop) - Mashup of Top 25 Billboard Hits


Świetny mix i połączenie różnego tupu piosenek ;)

Emma's Imagination - This Day




Spodobała mi się ona kiedy po raz pierwszy zobaczyłam reklame " Must be the music "

Michael Jackson - Hold My Hand Duet With Akon ft. Akon


                                               Piosenka jak i teledysk śliczna!

Honorata Skarbek HONEY - No One

Piosenka ogółem bardzo fajna. Chociaż większość ją chyba zna już czytając blog Honoraty.


EDIT:  Dzisiaj dodam jeszcze pare piosenek które podobają mi się oraz te które wpdły mi w ucho ale już bez wideo. 

Część następna :

Cheryl Cole - Promise This


Piosenka bardzo fajny. W ucho wpadł mi refrem. Aron ta łetałeta ;)


4 komentarze:

  1. Z tych, co napisałaś, najbardziej podoba mi się Hold My Hand ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się także HOLD MY HAND. ;)
    zapraszam do mnie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog.
    dodaje się do obserwtorów , licze na rewanż ;]
    www.Diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham 'Hold My Hand' <3
    fajny blog ;)
    zapraszam do siebie ;) :
    www.pamela-bornthisway.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń