niedziela, 20 lutego 2011

Po weselu.

19.02. 2011 - Wczoraj byłam na weselu. Ogólnie bawiłam się średnio ale cała impreza była naprawdę fajna ;) Najlepsze było takie niby pojedynki [ np. jak są pojedynki raperów albo coś w tym rodzaju ] zespół prowadzący z niektórymi gośćmi wesela. A zaczeło się to całkowicie przypadkiem, jak zesół chciał sobie przerwe zrobić a innym to nie pasowało.
Jednak też fajne było jak mój kuzyn na scene wyszedł wczasie gdy zespół grał, założył preułke afro i takie wielkie google [ czyt. okulary ] no i się tam wydurniał ; ) Goście i impreza 6/6 . Bawiłam się 4/6 . Jakoś w sosie nie byłam. Jak się prezentowałam ?! Może wstawie zdjęcie Ale będzie w tym poście jak coś.  Ale to tego nie obiecuję.
No a dzisiaj... niedziela jak zwylke mega nudna! Wstałam gdzieś o 11.00 i to z przymusu, zjadłam śniadenie i komp. Myślałam że dzisiaj pojedziemy na poprawiny ale jednak nie.
Ja kończę. Dzięki za uwagę i życzej miłej niedzieli! ;*


Macie piosenkę która ostanio mi w ucho wpadła. Macie też " niby " teledysk. Trudno jest go znaleść wna YT bo został on zakazany oglądaniu nie użytnikom YT. No ja nie mam konta tam. No i cały teledysk został uznany za nieodpowiedni, i kanały muzyczne powinny go puszczać po godzinie 22. Nie pamiętam gdzie to słyszałam czy to czytałam. Ja osobiście nie widzę nic nieodpowiedniego w tym teledysku. A wy jakie macie zdanie  ?

5 komentarzy:

  1. `nie przepadam za weselami ;x
    ten teledysk jest boski !. xdd.
    zabronilki pewnie dlatego, że ona bije kogoś biczem i tam sa jakieś dmuchane lale i na jej staniku pisze cenzura iw ogóle, zboczony ten teledysk, dlatego mi sie podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. wstaw zdjęcie jak wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenka nawet fajna. ;)
    Ja czekam na jakieś zdjęcia z wesela. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie tą piosenkę . ; )
    Ja tam też nie przepadam za weselami.. ogólnie męczące są uroczystości rodzinne . : D

    OdpowiedzUsuń