czwartek, 17 lutego 2011

Jestem! ;)

Fajny dzień. Nie poszłam do szkoły bo mama mi wyprała kurtke a myślała ze pójde w siostry płaszczyku a on okazał się ciut przyduży. Nie wyglądałam tak źle ale cóż wolałam zostać w domu. Tak więc poszłam pod kołderkę, TV, książka i żarcie. No chociaż będe musiała po lekcje pujść, ale to za pare godzin.
Wczoraj za to mój dzień był beznadziejny!
Dostałam 1 z matmy. Wyobrażacie to sobie ? Ale w nasteępnym tygodniu postaram się ją poprawić, dodatkowo jak wróciłam ze szkoły źle się czułam i pod kołdrą troche przeleżałam. No a najgorsze jest w tym że zdechł mój kochany piesek. Reksiu! <3 Skarb! [*], [*]
Mam jeszcze 2 psy. Łatka - mojego kochanego staruszka i Dżekiego - mojego kłaku! ;)
Ale jednak 3 to 3. Ah. Jak zerkam przez okno na " jego " budę to ryczeń mi się chce. ;(  Ale trudno...

Nie chce się tu rozklejać i macie tu piosenkę. Moim zdaniem bardzo fajna, wpadła mi w ucho.

Magdalena Tul - Jestem.

Piosenka wygrała Eurovision 2011. Uważam ze należało się jej. Piosenka jak na moje ucho jest genialna. Niemogę przestać jej nucić. Chociaż niewiem czy była najlepsza z pośród innych uczestników bo nie oglądałam Eurovisi. ; /


Dzięki za uwagę! Pa ;) Miłego dnia ;D

13 komentarzy:

  1. dziekuje:) zapraszam częściej do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blogasek:) Zapisuje sie do obserwatorow:P

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog! :D
    dziękuje za komentarz, rewanżuję się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez sie podoba piosenka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie mogę opędzić się od słodyczy:)

    dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)
    Dodaję do obserwowanych, na pewno będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog!!! poobserwujemy się?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba na każdej matmie zaliczę jak nie jedynkę to minusa lub uwagę haha ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. `mi tez ;** jasne, że do cb wpadnę ;>
    fajnie tu ;>
    dodajemy ?. ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Heej ustawiłam bloga tylko dla sb ,ale chciałabym zaprosić kilka osób dlatego tez napisz mi na mój e-mail swój (e-mail). :P

    OdpowiedzUsuń
  11. `dziękuję ;>
    dodaje ;**
    co słychać ?.

    OdpowiedzUsuń