Powered By Blogger

poniedziałek, 7 marca 2011

; ]

Siemacie! Siedzę sobie, nudze się i słucham  Afromental - Rock&Rollin' Love . Dzisiaj mam wolne od szkoły ; D . Z powodu że w święto 3 króli u nas w szkole była taka niby akademia i licytacja. I niektórzy byli w szkole. Ja nie byłam. I z tego powodu tanten dzień odrabiamy dzisiaj.
Strasznie się nudzę. Dzisiaj.
Ale wczoraj było bardzo fajnie. Była u mnie Gabi, potem ja byłam u Gabi. Potem do domu przyszłam na " Tak to leciało " i była Roksana. Koleżanka. I się wydurniałyśmy. Oczywiście nie zabrakło śpiewania mojego i Dżasty - siostry. Ale źle się to skończyło. Akurat w tak to leciało baba wybrała " Zodiak na melanżu " hah. Ja z dżastą oczywiście śpiewamy. Dziewczyny [ znaczy Roksana i  jeszcze potem doszła Sylwa - siostra ] nas uciszały, my na to uwagi niezwracałyśmy i błąd!
Po pewnym czasie Dżasta ucichła to ja solo śpiewam. Potem zerkam na dziewczyny one się zachodzą [ czyt. śmieją ] no a ja dalej śpiewam. Potem usłysząłam jak Roksa bierze telefon do ucha i mówi : " Słyszałeś ! ? "

I to była straszne! W czasie jak my śpiewałyśmy to Roksany zadzwonił jakiś chłopak, akurat wtedy jak było najwięcej szumu. Weściee! A Sylwia mnie uciszała i mi gębe zamykała a ja na ta żeby się odemnie odczepiła. I sądze że to też ten chłopak usłuszał. Czułam się strasznie!
Ale naszczęście to był jakis mi nieznajomy chłopak. ; ]
Jedyny + .
I kolejny raz wczoraj złamałam swoje postanowienie noworoczne. Nie mogłam sie powtrzymać.
XXL Star czipsy dosłółki z Gabi. Do teho Tłix i Mars. Mniam. !
Ale już wkrótce biorę się solidie za siebie. A konkretnie 21 marca. Bo chyba wtedy wiosna sie zaczyna no nie ?! No chyba tak .


No to ja kończę. Jeśli to przeczytałaś i się nie pomóbiłaś to wielki szacun!
Pa ; *


EDIT: Zmieniłam nazwę na gliterach na : , blood on . <3  który otrzymał 53% głosów.
Dzięki wszystkim którzy mi pomogli i zagłosowali. ; *

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie świetny blog


    www.chery-krotszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wtope zaliczyłaś . ;D hehe. współczuję .;-*

    OdpowiedzUsuń
  3. extra blog :) zapraszam do mojego

    OdpowiedzUsuń
  4. hej . < 3 świetny blog . xd obserwuję twojego bloga . xd możesz ty też mojego . ?

    OdpowiedzUsuń