Powered By Blogger

niedziela, 26 czerwca 2011

Hej ..

Dzisiaj jestem w fatalnym nastroju, ta pogoda mnie przygnębia. Mam nadzieje że od jutra pogoda się poprawi. A u was jak jest ?
Wyglądając za okno wsyztskiego się odechcewa, a przecież od jutra mam więcej się ruszać i ograniczać kompa. Ale przecież pogoda mi to uniemożliwia.
Cieszę się że mój blog powraca do łask, gdyż ostatnio był on baardzo ale to baardzo zaniedbany. Ale sytuacja opanowana i postram się tego nie schrzanić.
Nie mam co robić, więc siedzę sobie w moich ukochanych kapciach - bez podeszwy - i słucham muzyki. Dzisiaj dodam tak zwane inspiracje. Niewiem, nieznam się dobrze na tym boe to dopiero pierwszy raz takie coś dodaje i  niewiem czy wszytsko do inspiracjji się to nada więc nazwijmi to ogólnie
OBRAZKI :







































Wiem, dużo tego. Ale nie mogłam się powstrzymać. Ja kończę. Trzymajcie się.
Pionaa! ;)

3 komentarze:

  1. Świetne inspiracje.
    Pogoda faktycznie beznadziejna ale ponoć od jutra mają być upały :]

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie cieplutko :)
    Świetne obrazki ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog<3 zapraszam cię na mój : http://scarlett-tomorrow.blogspot.com/ dodamy się do obserwowanych ? ; >

    OdpowiedzUsuń