Powered By Blogger

wtorek, 14 czerwca 2011

Sukienka


  Dzisiaj pokażę Wam moją sukienke jaką miałam ostatnio na niedawnym weselu. Kto wie może wkrótce pokaże Wam ją jak ona się naprawdę prezentuje jak jest założona, bo w sierpniu szykuje się kolejne wesele.
Pokaże Wam 2 zdjęcie ponieważ na jednym zdjęciu widać krztałt i dodatki sukienki lepiej a na drugim zdjęciu za to widać rzeczywisty jej kolor.


To jest kolor rzeczywisty jaki ma ta sukienka. ( patrz wyżej )








No i własnie tak się ona prezentuje.
Miałam Wam też dzisiaj pokazać spódnice przerobioną mnie moją mame i koszulke jaką sobie ostatnio w ciuchlandzie kupiłam z napisem.
I  football - przekreślone - i podspoden napis - fashion.

No ale to kiedy indziej.

1 komentarz:

  1. dziękuje za komentarz i również dodaję . A twoja sukienka jest prześliczna < 3

    OdpowiedzUsuń