Powered By Blogger

środa, 19 stycznia 2011

Spodnie!

Hej. Piszę do was z prośbą. Ta prośba to : Napiszcie co myślicie o tych spodniach z podwyższonym stanem które widzicie niżej.





No bo one mi się bardzo podobają! I chciałbym sobie takie kupić. Już prawie bym je miała bo byłam na zakupach przed świętami ale mama kazała mi poczekać na kase ze świąt. No i po świętach byłam w tym sklapie co je widziałam ale mojego rozmiaru już nie było ;/ Była sama 40.
Niewiem, jakoś tak mi się bardzo podobają. Podobają mi się też spódnice i spodenki z podwyższonym stanem, ale tylko dżinsowe.  No o spodnie w oko mi wpadły.No i myślę że teraz już dowieźli lub w innym sklepie je znajdę. No ale napiszcie co o nich sądzicie, chce znać zdanie innych.
Jak sie nie podoba to też pisz. Wkońcu możemy mieć inne style ;)

6 komentarzy:

  1. podobają mi się :) na twoim miejscu bym je kupiła.

    zapraszam do mnie
    http://like-destiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie mega ;)
    Sama bym sobie takie kupila

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajne. Ale trzeba mieć dobrą figure, bo na tej dziewczynie się ładnie prezentują.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są jak najbardziej okey. jednak ja oszczędziłabym sobie wywijania nogawek na dole :)
    poza tym jeśli dziewczyna nie ma szczupłej sylwetki, powinna sobie je odpuścić. jeśli jest szczęściarą - zdecydowanie może sobie na nie pozwolić! :)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej na www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lepsze... i lladnijsze sa chyba takie spodnice;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spodnie są boskieeee. Ja mam obsesję na punkcie spodni/spódnic/shortów z podwyższonym stanem. ;) Może warto poszukać w kilku sklepach i zobaczyć gdzie są najfajniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń