Powered By Blogger

wtorek, 11 stycznia 2011

Tak jest!! Mój pierszy wpis. Nic ciekawego w nim nie napisze bo nuda mnie ogarneła i nie chce mi się za bardzo. No i jeszcze czkawka mnie dusi. ;/ No a tak poza tym to musze mame zaraz lecieć powadomić o bilansie. Taak, też go nielubię. No ale mus to mus. Postaram się jutro troche napisać o czymś ciekawym, może nie dla wszytskich, dla mnie ciekawym bo jestem użytkownikiem glitery.pl . Niebyłeś zrajestruj się koniecznie. Ale wdziecznanym była aby przez ten link : http://www.glitery.pl/polecam,patiiiPxd . Uuuu dziękuje z góry kochana/ny jesteś ; ** . N i tak na koniec mój ulubiony kawał z którego zawsze się rychole ;D
Przychodzi baba do lekarza z bronami w plecach. A lekarz na to
- Ożesz!
Haha ;D I lovet! ;P

No to lecę jak to mówi moja "  Life is brutal! "

3 komentarze:

  1. Hehe xD Pamiętam.... jak nie rozumiałam Tego kawału -.-
    Ale teraz zaczaiłam o co chodzi ;D

    Pozdrawiam Klaudia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdro Daria XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń