Powered By Blogger

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Czee ;*

Dzisiaj kolejny nudny dzień ferii... Ale mam nadzieje że w najbliższych dniach wybiorę się wieczorkiem z siostrą i jej koleżanką na górke zjedźać na workach... ;D Już się nie mogę doczekać. No ale nie o tym chciałam napisać. Chciałam napisać o ... Albo najpierw pytanie.

Widzieliście w sobote program " Się kręci " ? No i tam była niby premiera Och, Karol 2 . Wypowiadała się między innymi Anna Mucha i zapytana przez podajrze Rocka o to czy ma na sobie futro sztuczne odpowiedziała coś typu : No co ty pewnie ze nie, ludzie nie kupujcie sztucznych futer bo... coś tam coś tam. No i z tego co wynikało z jej wypowiedzi wynika że ona jest ZA zabijaniem zwierząt , fok dla futra! Co wy o tym myślicie? Podzielcie się waszą opinią.

8 komentarzy:

  1. moim zdaniem jestem za krupą..Mucha dla mnie to dno!!!Masz ferie??ale fajnieee,...w którym województwie mieszkasz??jakby co odp,.. na mój blogg;))pozdr;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaa teeż mam feriee a w poniedziałeqq do sql znowu a niee ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaję do obserwowanych. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zdecydowanie na NIE jeśli chodzi o prawdziwe futra.. przecież to takie nieludzkie..

    co do bloga to bardzo fajny :) dodaję do obserwowanych :):) będzie mi miło jeśli też dodasz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o futra to jestem oczywiście przeciwna. Pozwolę sobie też zwrócić uwagę na to jak bardzo zmieniła się Anna Mucha po swojej ,,niby'' metamorfozie.
    Fajny blog. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo fajnie masz ferie ;) zazdroszczę Ci ;*

    obserwuje Cię ;D

    wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Blog ...Dziękuje za komentarz i dzieekuje ze wpadłas ..Zapraszam Na mój ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog ;))
    dodaję do obserwatorów liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń