Powered By Blogger

wtorek, 18 stycznia 2011

Witam po 3dniowej przerwie.

Mój pierwszy post po chyba 3 dniowej przerwie. Wczoraj i przed wczoraj nie chciało mi się rano, a po południu byłam u mojej sis a raczej kuzynki i nocke tam spędziłam. No i pokazałam jej emo blog martynki i była beka! No bo jeszcze na wrzucie jej nagrań posłuchałyśmy ; D No a więc od jutra lub od dzisiaj wieczór zaczne jakiś ciekawsze posty pisać, albo przynajmniej postaram się. No bo wkońcu feire mam. A no właśnie wspominałam już o ty? Jak nie to MAM FERIE!  A jeśli tak to odświerzam ci pamięć ;) No to tak bardzo się nudzę więc myśle że jeszcze napisze dzisiaj. A teraz siedze na gliterach : nie kojarzysz strony to wejdź tu :
http://www.glitery.pl/polecam,patiiiPxd

no i też na stardolu troszke poklikuje. Łaa ale mi tam zarosło. A link na moje konto to :
http://www.stardoll.com/member/MissPatusia0708

Proszę! Zapraszać i pisać! No to narazie tyle. Narazie! [ Ajć! - haha, soOsna - z bloga emo martynki ; D ]

2 komentarze: